KATALOG

Ważne informacje
dla kupujących

Najczęstsze pytania

Rejestracja

Jak zarejestrować się w NewGallery.pl?
Aby zarejestrować się w NewGallery.pl wystarczy wprowadzić niezbędne dane (imię i nazwisko, adres e-mail oraz wybrane hasło) do formularza rejestracyjnego na stronie https://newgallery.pl/register. Następnie potwierdzić prawidłowość adres poprzez kliknięcie linku przesłanego na podany adres e-mail i powrócić do serwisu. Twoje dane zostaną zapisane w serwisie. Możesz także w dowolnej chwili uzupełnić dalsze szczegółowe informacje na swój temat.
Czy muszę się zarejestrować aby korzystać z NewGallery?
Nie, nie musisz się rejestrować w NewGallery.pl aby swobodnie przeglądać obrazy umieszczone w naszej galerii. Jeśli chciałby zapisać wybrane obrazy, obserwować artystów lub w przypadku chęci zakupu dzieł będziemy wymagać od Ciebie rejestracji w naszym serwisie oraz podania danych dotyczących dostawy zakupionych prac.
Dlaczego warto się zarejestrować?
Rejestracja w NewGallery pozwala na utworzenie własnej galerii ulubionych obrazów oraz katalogu ulubionych artystów. Możesz także szybciej dokonać zakupu dowolnego dzieła.
Czy aby kupić dzieło muszę się zarejestrować?
Tak, aby dokonać zakupu musisz się zarejestrować i uzupełnić niezbędne dane do prawidłowego przeprowadzenia transakcji. Rejestracja jest bardzo prosta i można jej dokonać w dwóch prostych krokach (rejestracja i wypełnienie danych wymaganych do dostawy).
Jak mogę skontaktować się z NewGallery.pl?
Aby nawiązać z nami kontakt możesz skorzystać z informacji zawartych na stronie: newgallery.pl/kontakt. Możesz do nas zadzwonić, napisać maila lub odwiedzić nasze biuro w Warszawie, przy ul. Konstruktorskiej 12a (prosimy o wcześniejszy kontakt).

Moje konto

Co zrobić, jeśli nie mogę zalogować się do mojego konta?
Jeśli nie możesz zalogować się do swojego konta skontaktuj się z nami korzystając z adresu: help@newgallery.pl lub telefonicznie korzystając z danych kontaktowych zawartych na stronie newgallery.pl/kontakt.
Nie pamiętam mojego hasła, co zrobić?
Ze względów bezpieczeństwa nie ma możliwości odzyskania hasła. Możesz jednak wygenerować nowe hasło. Aby wygenerować nowe hasło wybierz opcje zapomniałem hasło na ekranie logowania lub wejdź na stronę: https://newgallery.pl/forgot-password Po wpisaniu adresu e-mail, podanego przy rejestracji - zostanie wysłana do Ciebie wiadomość z wygenerowanym nowym hasłem. Hasło można w każdej chwili zmienić po zalogowaniu się na swój profil i wybraniu opcji zmiana hasła.
Gdzie znajdę historię moich zakupów oraz faktury?
Historię swoich zakupów możesz odnaleźć w zakładce „Moja galeria” po zalogowaniu do NewGallery.pl.
Dlaczego moje konto nie działa prawidłowo?
W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami dowolną drogą. Wszystkie formy kontaktu znajdziesz tutaj: newgallery.pl/kontakt
Jak dodawać wybrane dzieła do Ulubionych?
Aby dodać wybrane dzieło do Ulubionych wystarczy kliknąć „serduszko” znajdujące się na obrazie. Jeśli chcesz obserwować danego artystę wystarczy kliknąć serduszko znajdujące się przy nazwisku artysty na stronie prezentującej dane dzieło tego artysty.
Jak usuwać prace z Ulubionych?
Usunięcie dzieła z Ulubionych następuje poprzez kliknięcie „serduszka” przy danym dziele.
Jak usunąć konto?
We wszystkich sprawach dotyczących funkcjonowania konta, w tym w sprawie jego usunięcia prosimy o kontakt z nami dowolną drogą. Wszystkie formy kontaktu znajdziesz tutaj: https://newgallery.pl/kontakt

Zakup dzieła

Jak mogę zadać pytania dotyczące konkretnego dzieła?
Aby zadań pytania dotyczące danego dzieła należy skontaktować się z nami dowolną drogą. Wszystkie formy kontaktu znajdziesz tutaj: newgallery.pl/kontakt
Jak kupić dzieło?
Aby dokonać zakupu danego dzieła musisz się zarejestrować i uzupełnić niezbędne dane do prawidłowego przeprowadzenia transakcji. Rejestracja jest bardzo prosta i można jej dokonać w dwóch prostych krokach (rejestracja i wypełnienie danych wymaganych do dostawy)
Ile dzieł mogę kupić na raz?
Nie ma ograniczenia ilości dzieł jakie można zakupić jednocześnie. Może to być dowolna liczba. Przy zakupie większej ilości obrazów i należności przekraczającej równowartość 15 000 EUR możemy zwrócić się do Ciebie o podanie dodatkowych danych.
Kto pokrywa koszty dostawy dzieła?
Koszty dostawy zakupionego dzieła pokrywa NewGallery.pl.
Z czego składa się cena dzieła?
Każde dzieło jest wytworem działalności twórczej artysty stąd cena danej pracy to przede wszystkim wynagrodzenie artysty oraz koszty administracyjne (w tym m.in. koszty dostawy)
Jakie są formy płatności?
Przyjmujemy wszystkie zwyczajowe formy płatności w internecie (płatność kartą kredytową, szybkim przelewem internetowym, BLIK itd.).
Jak mam skontaktować się z artystą?
Kontakt z artystą możesz nawiązać poprzez naszą Galerię. Wszystkie formy kontaktu znajdziesz tutaj: newgallery.pl/kontakt
Czy mogę kupić bezpośrednio od artysty?
Nie. Nasza galeria prowadzi sprzedaż dzieł w imieniu danego artysty. Jest to sprzedaż komisowa.
Czy dzieła kupione w NewGallery.pl są objęte gwarancją?
Wszystkie prace ofertowane przez nasz serwis posiadają certyfikat autentyczności oraz są objęte gwarancją na standardowych zasadach wymaganych przez prawo w przypadku sprzedaży internetowej.
Kiedy otrzymam zakupione dzieło?
Zakupione dzieło prześlemy do Ciebie niezwłocznie po jego odpowiednim przygotowaniu do transportu i przekazaniu do firmy kurierskiej. O przebiegu dostawy będziemy Cię na bieżąco informować.
Jak będzie zapakowane dzieło?
Dzieła sztuki wymagają odpowiednich zabezpieczeń w transporcie. Są one zabezpieczone odpowiednimi materiałami i transportowane we właściwy sposób. Zaufaj naszemu doświadczeniu w tej kwestii. Zrobimy wszystko, aby zakupione dzieło dotarło do Ciebie w idealnym stanie.
Co zrobić, jeśli dzieło dotarło uszkodzone?
Jeśli mimo wszystkich zabezpieczeń dzieło dotarło do Ciebie uszkodzone skontaktuj się z nami niezwłocznie po jego dostarczeniu przez kuriera. Aby określić, czy dzieło zostało uszkodzone podczas transportu konieczne jest sprawdzenie stanu dzieła przy przedstawicielu firmy kurierskiej.
Do kogo mam zgłosić wady dzieła?
Jeśli dostarczone do Ciebie dzieło budzi Twoje zastrzeżenia niezwłocznie skontaktuj się z nami. Wszystkie formy kontaktu znajdziesz tutaj: newgallery.pl/kontakt
Czy otrzymam zwrot gotówki?
Jeśli zrezygnujesz z zakupu dzieła w ciągu 14 dni od jego dostarczenia lub stwierdzisz wady dzieła uniemożliwiające jego odbiór naturalnie otrzymasz od nas zwrot wpłaconej kwoty.
Kiedy mogę otrzymać zwrot za odesłane dzieło?
Zwrot wpłaconej kwoty otrzymasz niezwłocznie po odebraniu przez nas odesłanego przez Ciebie dzieła.
Czy osoba kupująca Dzieło musi zapłacić podatek od czynności cywilnoprawnych (PCC) od transakcji przekraczającej 1000 zł?
Nie, ponieważ NewGallery jest podatnikiem VAT i wystawia za zakupione działa faktury.

Odsprzedaż zakupionego w NewGallery.pl dzieła

Czy mogę sprzedać dzieło kupione w NewGallery?
Tak. Nasz serwis oferuje możliwość odsprzedaży zakupionego wcześniej w NewGallery.pl dzieła.
Jak sprzedać dzieło kupione wcześniej w NewGalley.pl?
Aby odsprzedać zakupione wcześniej w NewGallery.pl dzieło musisz wybrać opcję „Odsprzedaj dzieło” znajdującą się przy ikonie dzieła w zakładce „Moja galeria”. Niezbędne jest także podanie ceny oraz zatwierdzenie umowy komisowej, która określa warunki przeprowadzenia transakcji w naszym serwisie. Po sprzedaży dzieła poinformujemy Cię o tym. Dzieło musisz dostarczyć na adres naszej siedziby, na nasz koszt. Wyślemy do Ciebie naszego kuriera oraz jeśli będzie potrzebny przekażemy Ci zestaw do zapakowania działa. Po otrzymaniu i sprawdzeniu działa wyślemy je do nabywcy. Pamiętaj, że jeśli dzieło ma jakieś fizyczne usterki lub uszkodzenia koniecznie poinformuj nas o tym fakcie przed wystawieniem dzieła na sprzedaż. Nowemu nabywcy musisz wraz z dziełem przekazać otrzymany wcześniej przy zakupie certyfikat autentyczności. Rozliczymy się z Tobą po 14 dniach od dostarczeniu dzieła do nowego nabywcy. Czas ten jest wymogiem ustawowym związanym z możliwością odstąpienia przez nabywcę od zakupu dzieła.
Kiedy mogę sprzedać kupione dzieło?
Dzieło możesz wystawić do sprzedaży po zakończeniu procesu zakupu tj. 14 dni od dnia odebrania zakupionego dzieła. Wtedy w zakładce „Moja galeria” uaktywni się opcja odsprzedaży.
Ile dostanę za sprzedane dzieło?
Cenę dzieła ustalasz samodzielnie. Do zaproponowanej przez Ciebie ceny dodajemy naszą koszty administracyjne oraz naszą prowizję. Ostateczna cena dzieła będzie się więc różniła od podanej przez Ciebie. Pamiętaj o doliczeniu przychodu ze sprzedaży dzieła do swojego rocznego rozliczenia podatkowego
Z czego składa się cena odsprzedawanego dzieła?
Cena odsprzedawanego dzieła zawiera wynagrodzenie właściciela dzieła, koszty administracyjne oraz naszą prowizję.
Czy mogę sprzedać kupione wcześniej dzieło poza NewGallery?
Nie, do ponownej sprzedaży wystawiamy jedynie działa zakupione w naszym serwisie.
Czy muszę coś zapłacić artyście, jeśli sprzedam jego dzieło w NewGallery.pl?
Nie, wynagrodzenie artysty (droit de suite) ureguluje po sprzedaży nasz serwis.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zgoda Polityka prywatności